Saturday, May 26, 2007

Scrisoarea unui Prieten Adevarat



Dragul meu


Te iubesc.Mi-am varsat sangele ca sa te curatesc,iar acum tu esti un om nou.

Esti scump in ochii Mei si Eu te-am creat asa.Sa nu te critici si sa nu te dispretuiesti pentru ca nu esti perfect.Aceasta nu te va conduce decat la frustrari.Eu vreau ca tu sa crezi in Mine tot timpul.

Stai in puterea si dragostea Mea si vei fi liber. Fii tu insati si nu lasa alti oameni sa conduca viata.

Daca Ma vei lasa , te voi calauzi.Fii constient de prezenta Mea in toate.Eu iti dau rabdarea , dragostea , bucuria si pacea , pentru ca raspunsul problemelor tale se afla doar la Mine.

Eu sunt Pastorul tau si te voi conduce.Urmeaza-Ma doar pe Mine.Nu uita niciodata acest lucru. Asculta si Eu iti voi vorbi in interiorul fiintei tale si vei sti astfel voia Mea.Te iubesc , lasa ca dragostea Mea sa se raspandeasca prin fiinta ta.

Nu te ingrijora de viata ta , caci raspunsul pentru ea Imi apartine.Eu te voi transforma in asa fel , incat nici nu vei observa.Nu te dispretui si nu-i dispretui nici pe altii , pentru ca Eu va iubesc.

Nu te mai uita la tine insuti , caci vei fi deceptionat.Priveste doar la Mine , caci Eu conduc , Eu transform , Eu fac totul , dar numai atunci cand tu nu te vei opune.Eu nu voi actiona niciodata impotriva vointei tale.

Esti al Meu , fa-Mi bucuria sa te pot face asemenea Mie.Lasa-Ma sa fiu Autorul bucuriei si pacii din viata ta , caci doar de la Mine vin acestea.Tu nu mai esti al tau , Eu te-am rascumparat cu pretul sangelui Meu si Imi apartii.

Singura porunca pe care trebuie s-o respecti este:,,SA PRIVESTI DOAR LA MINE’’, nu la tine sau la altii.Nu-ti este bine sa te framanti , ci odihneste-te in dragostea Mea.Deja sti ca nu te poti schimba singur ; lasa-Ma pe Mine sa o fac.Voia Mea este perfecta , iar putera Mea suficienta.

Priveste doar la Mine , stii bine ca te iubesc.

AL TAU DOMN ISUS.

No comments: