Sunday, July 15, 2007

Iubeşte-Mă aşa cum eşti tu..

... Nu-Mi spune nimic. Îţi cunosc mizeria, necazurile, luptele si ispitele sufletului tau, asa cum esti tu! Da-Mi inima ta!
Daca astepti sa devii un înger ca sa te daruiesti întru iubire, atunci nu vei mai ajunge sa Ma iubesti niciodata.

Chiar daca esti laş(a), frico(a)s(a), neîncrezato(a)r(e) în împlinirea dragostei si în savîrsirea dragostei si a sfinteniei, chiar daca ai sa cazi în acele pacate pe care nu ai mai vrea sa le faci, iubeste-Ma asa cum esti tu!

În orice moment si în orice situatie te-ai afla, în credinciosie sau în tradare, în rîvna sau în apatie, iubeste-Ma asa cum esti. Vreau sa Ma poti iubi din puţina si saraca ta inima.
Daca astepti pîna ce vei ajunge desavîrsit(a), n-ai sa Ma iubesti niciodata. N-as putea Eu, oare, sa fac din fiecare fir de nisip un serafim? Un înger care sa straluceasca de curatie si dragoste?
Nu sunt eu Domnul Dumnezeul care am creat toate si pot totul? Omule, ti-ai da tu viata pentru lume din dragoste pentru oameni, sau ai muri din iubire pentru Mine? Atunci din ce motiv nu Ma lasi sa te iubesc? Fiul Meu, lasa-Ma sa te iubesc - Eu îti vreau inima, care este locasul Meu.

Desigur, cu timpul te voi transforma, însa pîna atunci, iubeste-Ma asa cum esti, fiindca vreau ca dragostea ta pentru Mine sa se nasca din puţina si saraca ta inima; din adîncul neputintei si al murdariei tale. Eu te iubesc si atunci cînd esti slab si necurat.

Nu vreau o dragoste izvorîta si hranita din mîndria "virtuţilor" tale, ci dintr-o inima smerita pe care sa o pot curati oricînd. N-am nevoie de "virtuţile" tale, de talentele tale, de întelepciunea ta. Vreau doar sa Ma iubesti si sa lucrezi din dragoste si cu dragoste pentru Mine.
Nu doresc "virtuţile" tale. Esti atît de slab si mîndru, încît daca ţi le-as da, nu as face decît sa-ţi hranesc amorul propriu si în final, nu M-ai cinsti pe Mine. Deci ele sa nu fie un motiv din care sa nu Ma cauti si sa stai departe de Mine. Apropie-te cu dragoste!

Iubeste-Ma deci, iar pacatele îti vor fi spalate si tu vei fi fericit.
Însa iubeste-Ma nu numai ca sa fii curat - asta ar fi din nou mîndrie pentru
tine, ci pentru ca Eu vreau sa Ma odihnesc în inima ta. As putea sa fac prin
tine lucruri mari pentru mintea omeneasca, dar esti tu pregatit sa umbli în umilinta?

Nu încerca sa-Mi platesti iubirea prin nimic. Iubeste-Ma în dragostea Duhului Meu si fara motive. Nu mai sta departe de Mine; îti lipseste nu sfintenia - pe care numai Eu ţi-o pot da, ci o inima gata sa Ma iubeasca oricînd si pîna la capat.

Astazi Eu stau la usa inimii tale ca un cersetor - Eu, singurul si adevaratul Împarat si Domn. Eu bat si astept. Grabeste-te sa-Mi deschizi prin smerenie; nu mai aduce motiv întinaciunea si saracia ta. Daca ţi le-ai cunoaste pîna-n adînc si deplin, ai muri de durere. Dar ceea ce M-ar durea pe Mine ar fi ca tu sa te îndoiesti în continuare de dragostea ce ţi-o port.
Crede ca Eu pot totul si tu nu poti nimic fara Mine - doar sa pacatuiesti, atît poti face fara ajutorul Meu. Nu te încrede în tine fara Mine, caci altfel voi fi nevoit sa te las sa cazi, în masura în care tu te apreciezi singur si te umpli de mîndrie.

Nu te framînta ca nu ai "virtuţi". Îti voi da sfinţenia Mea. Deschide-ţi inima prin cainţa si primeste-Ma în potirul sufletului tau!
Lasa ca inima Mea sa bata în inima ta.
Orice s-ar întîmpla, nu astepta niciodata sa devii sfînt, ca abia pe urma sa Ma iubesti. Fiindca astfel nu M-ai iubi niciodata.
Si acum, du-te!
Eu sunt cu tine.

No comments: