Saturday, July 28, 2007

Slujitorul rabinului..


A fost odata un Rabin care a avut un slujitor si doi copii, a strins bani timp de citiva ani pentru zestrea fetei, dupa un timp slujitorul din casa, a plecat si a inceput o afacere si apoi a prosperat ajungind sa aiba o Banca, cind a ajuns la clipa casatoriei si Rabinul a cautat Banii pentru nunta sa ii dea ca zestre Fetei, cind totul era pregatit ducinduse la locul stiut nu a mai gasit Banii, atunci a inceput un adevarat freamat nunta era pregatita ce putea face, cine stiuse de bani decit El si Slujitorul Lui, sa dus in graba la acesta si la amenintat la facut Hot si cite altele, atunci fostul lui slujitor a spus te rog Iartama primeste inapoi banii pe care iai avut, a urmat multe altele cuvinte de insulta si ce se mai uitau oamenii.
A avut loc nunta si totul a decurs asa de frumos, dupa citiva ani sa intimplat ca o slujitoare din casa Rabinului a inceput sa plinga si Rabinul a intrebat, ce se intimpla cu tine, Rabi nu pot sa mai tin ascuns, EU AM FURAT BANII.
Rabinul a cazut ca strapuns, ce am facut? de ce sa purtat asa?
A mers degrab la fostul lui slujitor si cu regrete adinci si lacrimi a spus, ce am facut fata de tine ti-am adus atita ocara cum pot sa spal rusinea pe care am facut-o numelui tau, iar fostul slujitor a raspuns ,pe mine m-ati ajutat mult cit am fost in casa dvs si va eram dator daca v-as fi spus ca nu eu iam luat durerea nu ar fi trecut, atunci am gindit ca cel mai bine ar fi sa va dau eu banii furati, atunci Rabinul la binecuvintat si a rostit pentru el multe Rugaciuni care au avut un mare rol in viata acestui om.

Ferice de voi cind oameni vor spune despre voi tot felul de lucruri rele si neadevarate Bucurativa caci rasplata voastra este mare in ceruri
Asa ca nu cauta sa te desvinovatesti accepta in tacere rabda si bucurate si dreptatea ta va straluci la vremea cind Domnul o va arata, si ce frumos va fi.

No comments: