Monday, July 2, 2007

Gândeşte-te la Domnul nostru vorbind cu tine şi spunându-ţi ...


Tu nu trebuie să fii isteţ ca să-mi placi Mie; tot ce trebuie să faci este să doreşti să Mă iubeşti pe Mine. Numai vorbeşte cu Mine, ca şi cum ai discuta cu oricine de care tu eşti foarte îndrăgostit. Sunt oameni pentru care vrei să te rogi? Spune-Mi Mie numele lor şi cere-Mi Mie cât de mult vrei. Eu sunt generos şi ştiu toate nevoile lor, dar Eu vreau ca tu să-ţi arăţi dragostea ta pentru ei şi pentru Mine şi să te încrezi în Mine ca să fac ce ştiu Eu că este cel mai bine.

Spune-Mi despre cei săraci, bolnavi şi păcătoşi, şi dacă tu ai pierdut prietenia sau afecţiunea oricăruia, spune-Mi şi Mie despre aceasta!

Ai nevoie de ceva pentru sufletul tău? Dacă doreşti, poţi să faci o listă cu toate nevoile tale, apoi vino şi citeşte-Mi-o Mie!

Numai spune-Mi despre mândria ta, sensibilitatea ta, egoismul tău, răutatea şi lenevia ta! Nu te ruşina! Sunt mulţi sfinţi în cer care au avut aceleaşi greşeli ca şi tine; ei s-au rugat Mie şi, puţin câte puţin, greşelile lor au fost corectate.

Nu ezita să-Mi ceri binecuvântări pentru trupul şi mintea ta; pentru sănătate, memorie, succes. Eu pot să-ţi dau totul şi întotdeauna. Eu îţi dau tot ce ai nevoie ca sufletul tău să devină mai sfânt.

Ce doreşti astăzi? Spune-Mi, pentru că Eu vreau aşa de mult să te fac bun. Care sunt planurile tale? Spune-Mi Mie despre ele. Dar tu nu vrei să faci nimic pentru Mine? Nu vrei să faci puţin bine sufletelor prietenilor tăi, care probabil M-au uitat? Spune-Mi despre eşecurile tale şi Eu îţi voi arăta cauza lor. Care sunt îngrijorările tale? Cine te-a făcut să suferi? Spune-Mi totul despre aceasta şi tu să ierţi şi să uiţi şi Eu te voi binecuvânta.

Te temi de ceva? Ai tu temeri chinuitoare, incurabile? Încrede-te în Mine, Eu sunt aici. Eu văd totul. Eu nu te voi lăsa!

Nu ai bucurii despre care să-Mi spui Mie? Pentru ce nu împărtăşeşti bucuria ta cu Mine? Spune-Mi ce s-a întâmplat de ieri până acum, ca să te înveselesc şi să te mângâi. Orice a fost, oricât de mare sau oricât de mic, Eu l-am pregătit. Arată-Mi recunoştinţa ta şi mulţumeşte-Mi!

Eşti hotărât să nu cazi în ispite? Te-ai decis tu în legătură cu imaginile rele şi cu prieteniile rele? Ele îţi tulbură pacea sufletului tău. Vei fi tu amabil faţă de acela care te-a rănit?

Bine, acum poþi sã te duci. Mergi înainte cu munca ta! Încearcã sã fii mai liniştit, mai smerit, mai supus, mai amabil; apoi vino din nou la Mine, în curând, si adu-Mi o inimã mai devotatã. Mâine voi avea mai multe binecuvântãri pentru tine. Aici este dragoste:

"În aceasta este dragostea, nu pentru cã noi L-am iubit pe Dumnezeu, ci pentru cã El ne-a iubit şi L-a trimis pe Fiul Sãu ca ispãşire pentru pãcatele noastre" - 1Ioan 4:10

No comments: